Ahad, 14 Julai 2013

Bean Bag in The House-Produk Baru

Salam Sejahtera bagi pengunjung laman blog ini. Sudah agak lama kami tidak update blog ini memandangkan kami mempunyai satu blog lagi. Tetapi untuk kali ini, sempena ketibaan produk terbaru iaitu Bean Bag, kami rasa perlu penerangan diberi mengenai bean bag ini. Namun segala promosi berada diblog www.damishqicollection.blogspot.com yang merupakan blog utama.

Apa itu Bean Bag?
Bean bag adalah kain yang yang disumbatkan dengan kekacang atau polystyrene foam. Mengikut sejarah, ia telah direka oleh sebuah syarikat Italy bernama Zanotta pada tahun 1969, dan kini ia telah dikenali di seluruh dunia sebagai perabot rumah.
Pada asalnya ia dikenali dengan nama "il sacco" yang berbentuk buah pear dan dibuat daripada kulit serta dipenuhi dengan styrofoam beans dan masih dihasilkan hingga kini.


Keistimewaan Bean Bag Kami
Bentuknya yang flexible mudah dibentuk mengikut kehendak pengguna. Boleh dibuat tempat duduk, tempat bersandar, tempat berbaring, berehat dan sebagainya. Ia juga mobile dan mudah alih. Bean bag kami yang mempunyai dua lapisan zip yang boleh mengelakkan kebocoran. Selain itu, kainnya boleh dicuci sekiranya kotor. Memang mudah menjaga bean bag ini.

Harga
Jangan risau. Harga yang kami tawarkan amat berpatutan dan terendah di pasaran. Sila semak blog utama kami untuk tawaran istimewa.

Maklumat Produk
Sarung yang digunakan merupakan daripada fabrik sateen yang bermutu tinggi.
Saiz : 60cm (D) x 45cm (H)

Berat (approx.): 2kg
Bead material: polystyrene foam
Terdapat dalam 7 warna: maroon, pink, brown, coffee, blue, gold, atau green
Didatangkan dengan 90 hari waranti dari pengilang.

Penghantaran
Produk ini dihantar secara percuma ke pintu rumah anda dalam tempoh 3-4 hari setelah pembayaran dibuat.

Cara membuat tempahan
PM kami di facebook atau sms/whatsapp 0197520752

 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan